Wachten op het vliegveld met creatieve narrowcasting oplossingen

Met het narrowcasting systeem wordt wachten op een afspraak of bijvoorbeeld op een vliegtuig stukken leuker. Met narrowcasting wordt er een scherm opgehangen waarbij je reclame of informatie kan lezen en zien over bedrijven of over het nieuws. Dit wordt vanaf een besturingssysteem gecontroleerd en beheerst. Er wordt content ontwikkeld die op de schermen of op het narrowcasting hardware laten zien kan worden. Vaak wordt er een diavoorstelling afgespeeld die de klanten of werknemers kunnen zien. Narrowcasting is het nieuwe systeem voor het tonen van reclame.

Verschillende manieren

Narrowcasting kan je voor verschillende doeleinden gebruiken. Zo kan je narrowcasting gebruiken vanuit een bedrijf voor de klanten of voor de werknemers. Vaak als het voor de werknemers is wordt het gebruikt om informatie te geven aan de werknemers over de stand van zaken over het bedrijf. Of om informatie te geven over wat er komende tijd gaat gebeuren. Ook kan er laten zien wat de agenda van het bedrijf is. Er kan veel mee gespeeld worden en het bedrijf kan zelf beslissen wat er op de schermen te zien is.

Ook is het mogelijk om de narrowcasting te gebruiken voor de klanten. Dit wordt vaak gedaan op een wachtkamer tv of een wachtkamer scherm. De klant krijgt informatie te zien over het bedrijf. Dit kan zijn de openingstijden van een bedrijf. Of wat de missie en de visie van het bedrijf is. Vaak wordt er ook reclame getoond en aanbiedingen. Narrowcasting wordt steeds meer gebruikt als marketingonderdeel. Steeds meer bedrijven ontdekken narrowcasting en zo kunnen klanten bereikt worden terwijl ze in de wachtkamer aan het wachten zijn.

Software narrowcasting

Er wordt gebruiksvriendelijke software gebruikt. Zo kunnen alle bedrijven gebruik maken van de narrowcasting. Het is mogelijk om licenties aan te schaffen. Dan betaal je natuurlijk voor je licentie. Er wordt geïnstalleerd en onderhoud gepleegd na de installatie. Zo blijft de narrowcasting goedlopen.

Content

Er moet goed over nagedacht worden welke content, tekst, er geplaatst wordt op de narrowcasting schermen. Er mogen geen lappen tekst op de schermen komen. De klanten gaan dan niet lezen wat er op de schermen komen en worden lui. Als het kort en krachtig is gaan de klanten sneller lezen en onthouden ze sneller wat er op de schermen staat. Dit is belangrijk natuurlijk. De content moet krachtig en snel te lezen zijn. Het is ook mogelijk dat er plaatjes worden gecombineerd. De content wordt geregeld vanaf het besturingssysteem. Het is mogelijk om via het hoofdkantoor de controle te hebben over alle schermen. Zelfs alle locaties buiten het hoofdkantoor. Zo kan je in korte tijd alle reclame en informatie delen met je klanten en je werknemers op de modernste manier!